Hierbij nodigen wij alle leden van de Seniorenvereniging uit voor de Kerstviering in Zalzershaof. We hopen veel leden te mogen begroeten.
De zaal gaat uiterlijk 13.30 uur open; u kunt eventueel even wachten in het café.
Om 14 uur beginnen we met de opening door de voorzitter. De middag zal muzikaal opgeluisterd worden door het Maasland Kozakkenkoor.

Sinds 1979 bestaat het “Maasland Kozakkenkoor”. De huidige samenstelling van het koor bestaat uit zeventien mannenstemmen, waaronder meerdere solisten. De zangers zijn voornamelijk woonachtig in de Gemeente Sittard-Geleen, Stein, Maasgouw, Peel en Maas, Roermond en België.
Het koor wordt muzikaal ondersteund door een eigen accordeonist, ofschoon de meeste liederen à capella worden gezongen. Bert Ramakers is vanaf de oprichting tot op heden de muzikale leider van dit gezelschap.
Het Maasland Kozakkenkoor kleedt zich in authentieke Russische kledij en schoeisel. De muziek is boeiend tot aan de laatste noot. Russische en Slavische gebruiken worden in zang tot uiting gebracht met passie, vol overgave, melancholisch, wervelend, soms vrolijk en meeslepend.

Rond 15 uur is er een kleine pauze met koffie en thee. Daarna een vervolg van het muzikale optreden. Tegen 16 uur krijgt u een traditionele kerstkoffiemaaltijd aangeboden.
Wilt u deelnemen aan dit feestelijk gebeuren, meld u dan aan vóór 11 december .
De kosten zijn € 5,00 p.p. Het liefst per bank. De contributie blijft zoals afgesproken op de ledenvergadering € 18,00 en kunt u zo mogelijk ook overmaken. Dus € 23,00 deze keer.
U kunt eventueel ook de contributie vóór de kerstviering contant, graag gepast, betalen.

U kunt u opgeven en betalen via IBAN NL42RABO0107798891 tnv Senioren Vereniging Hout – Blerick ovv Kerstmiddag en contributie 2024: naam, telefoon, adres, postcode, aantal pers. U kunt u ook opgeven via onderstaand strookje € 5,00 óf € 23,00 pp in envelop in brievenbus bij Huib Derckx, Tacituslaan 25.
Opgeven uiterlijk t/m 11 december 2023.

NAAM……………………………………………………….TELEFOON………………………..
ADRES. ……………………………………………………………..AANTAL PERS……………………